Saknaden är värst

Det finns dagar jag saknar, det finns stunder jag saknar, det finns stunder jag tänker tillbaka på! Saknaden är nog värst. Saknade utav hans lukt, hans töntiga grejer han kunde börja göra sådär från ingenstans. Hur han inte sköljde av tallriken när han la ner den i disken, att få se han varje dag, hans röst som man hörde varje dag den saknar jag, hans natt och morgon pussar, hur han la sina armar runt mig när vi skulle sova, hur han alltid spred glädje till mig och många andra, hans röst när han sjunger med till en låt. Jag saknar ditt drömmande om nätterna, Jag saknar hur du kollade på mig med en underbar blick och gav mig ett underbart leende. Jag saknar hur du tog på mig med dina underbara händer, Jag saknar att få vara din. Jag saknar att höra att du älskar mig. Jag saknar när du kom och höll om mig bakifrån. Jag saknar dina kläder.

Det finns så mycket jag saknar med dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0