Högtider

Nej jag är inte människan som tycker om vintern och inte julen nå mer heller för den delen!
Jag har alltid älskat julen,ännu mer började jag göra när jag hade en kille, en underbar kille att dela min julafton med.
Men allt kan ju inte alltid hålla för allid, när det tog slut mellan oss så började jag hata alla dom här ''högtiderna'' midsommar, jul, nyår och ja. speciellt alla hjärtans dag, då vi tbå blev ett!
Men det här inlägget skulle inte handla om han var det tänk, men så fort jag börjar skriva om han så kan jag inte sluta skriva om kärkek.
Det kommer komma fler inlägg lite senare ikväll med bilder osv.
Lite tankar och funderingar, så kika in här senare vettja:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0