Drar sig undan när dom blir kär

Håller ni med mig att vänner alltid försvinner när dom blir kär? Jag vet att jag själv har vart där, jag slutade höra av mig till mina vänner när jag blev tillsammans med johan.
Jag kan tycka det är okej att vänner drar sig undan när dom blir lyckligt kär och allt är bra! Det kan vara nån vecka det kan vara okej, men inte i år liksom.
Jag och maria har alltid glidit ifrån varandra när vi skaffat kille, men nu när hon har kille så vill hon inte att det ska hända igen, för slutar vi träffas så gör vi det ett bra tag typ.

Men nu över till saken jag skulle komma till. Det är okej att vänner försvinner lite, men att ens försälder försvinner när den skaffar nån? Det är inte okej.
Vi alla behöver ha en förälder, har man två vid liv så vill man dela dagar med dom med! Dock tänker jag mer på min lillebror, han behöver båda sina försäldrar nu när han växer upp, alla behöver sina försäldrar i sin barndom!

Nu kom ilskan i mig så slutar skriva här innan det blir för mycket.
Men om nån av mina päron läser det här, så vet ni vem det är som ska ta åt sig :)
Ta åt dig på ett bra sätt, för nu vet du att vi saknar en förälder!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0